Vše o objednávce

Objednat si servisní práci u nás není nic složitého. Nevíte jak na to a chcete si být jisti? Potom čtěte dál.


Jakou servisní práci potřebujete?

Nejdříve si vyberete typ servisní práce, kterou potřebujete. Tu najdete v katalogu Našich služeb. Pokud potřebujete složit nový počítač, vyberete službu Montáž PC.
Pokud byste potřebovali přeinstalovat operační systém, nainstalovat ovladače, upgradovat nebo instalovat software, využijete službu Instalace sofwaru. Pokud je Váš počítač pomalý, využijte naši službu Zrychlení počítače. A pokud jej máte zavirovaný, jednoduše Vám jej odvirujeme v rámci služby Odvirování počítače.
Všeobecné problémy s počítači vyřešíme v rámci služby Opravy počítačů a pokud byste Váš počítač potřebovali vylepšit, je tu služba Upgrade počítače.
Pokud jste nenašli službu, která by mohla vyhovovat Vašemu problému, můžete nás kontaktovat skrze kontaktní formulář na stránce Kontakt, možná Vám s Vaším požadavkem dokážeme pomoci!


Registrační formulář zakázky

U vybrané servisní práce vyplníte Registrační formulář zakázky
a) Montáž PC - Zkontrolujeme kompatibilitu Vámi vybraných komponent, nebo se s Vámi domluvíme na termínu schůzky.
b) Ostatní služby - Zakázku přijmeme a domluvíme se s Vámi na termínu předání (termín předání si zvolíte v administraci "Sledování objednávek". 
Společně s přijetím zakázky Vám vygenerujeme sledovací číslo zakázky, pomocí kterého budete moci na našem webu sledovat stav vaší zakázky a také zasahovat do jejího průběhu (například termín předání, druh platby, hodnocení,...)
Pokud jste se rozhodli, že nám zařízení raději pošlete přepravní službou, potom zařízení pečlivě zabalíte, opatříte příslušnými štítky a odešlete. Jako odesílatele vždy uvádějte jméno, které jste uvedli v registračním formuláři zakázky. 
DŮLEŽITÉ! Vždy uvádějte skutečnou cenu předmětu. V případě, že uvedete cenu výrazně nižší, než je skutečná cena předmětu, nebudeme zásilku přebírat!
Pokud Nám posíláte Vaše zařízení přepravní službou, navštivte spodní část stránky Způsob dopravy.

Dokončení a předání
Po převzetí zařízení Vám předáme (nebo pošleme) potvrzení o jeho převzetí. V adminsitraci "Sledování objednávek" můžete kdykoliv sledovat stav Vaší zakázky. Jakmile budeme hotovi (1-3 pracovní dny), budeme Vás kontaktovat emailem a SMSkou. V adminsitraci "Sledování objednávek" si následně způsob platby a za službu zaplatíte. Poté si vyberete termín předání. Pokud jste v registračním formuláři zakázky vybrali možnost odeslání přepravní službou, potom za službu akorát zaplatíte a po uskutečnění platby Vám zařízení neprodleně odešleme. Můžete si zároveň nechat zařízení poslat na dobírku.


Hodnocení a sleva

Po dokončení práce a úspěšném převzetí nás budete moci ohodnotit skrze formulář ve vaší administraci "Sledování objednávek". Tím získáte slevu 50 Kč na Váši další objednávku.


Není Vám cokoliv jasné?