Reklamace

V případě nesprávné funkčnosti opravovaného zařízení je nutné zařízení předat na reklamaci. Tato závada se musí projevovat na vyměňovaném kusu a být v souladu s reklamačními předpisy výrobce nebo obchodu, u kterého servis SLOŽÍME.cz tyto komponenty zakoupil. 

V případě, že se problém týká služby, při kterém nedošlo k vyměňování komponent v počítači, ale přesto máte pocit, že problémy s počítačem začaly po našem zákroku, nebo máte pocit, že náš zákrok nebyl správně proveden, můžete využít 30denní záruky, kterou poskytujeme na všechny naše služby (kromě služeb Montáž PC a Upgrade počítače - na ty poskytujeme 2letou záruku). Reklamované zařízení přitom musí splňovat požadavky pro reklamaci servisu SLOŽÍME.cz, které blíže naleznete na stránce Podmínky vyřízení v části "Záruka".

Za způsobené potíže se Vám omlouváme.

Zaznamenali jste problém?

Zaznamenali jste problém s Vaším zařízením a chtěli byste jej reklamovat? Ozvěte se nám na čísle 737877241, nebo emailem na info@slozime.cz. Váš problém neprodleně vyřešíme.