Podmínky vyřízení

Všeobecné podmínky využití služeb SLOŽÍME.cz v bodech

Objednávka

Objednáním služby souhlasíte se všeobecnými podmínkam využití služeb SLOŽÍME.cz. Objednat službu na SLOŽÍME.cz si může každá fyzická osoba na území České republiky. Služby SLOŽÍME.cz nejsou určeny pro firmy.


Záruka

Na komponenty zakoupené v rámci služby Montáž PC nebo Upgrade počítače se vztahuje standardní zákonná záruka 24 měsíců. Na služby SLOŽÍME.cz - Montáž PC, Upgrade počítače - poskytujeme stejnou dvouletou záruku. Na ostatní služby je poskytována třicetidenní záruka spokojenosti, která pokrývá kvalitu odvedené práce. V případě, že najdete jakýkoliv nedostatek nás neprodleně kontaktujte na emailu info@slozime.cz.

Záruka práce se nevztahuje na uživatelem způsobené problémy (například zrychlení počítače - uživatel si systém sám znovu zanese, montáž PC - uživatel počítač rozmontuje a nepodaří se mu jej složit, atd...). Záruka se vztahuje jen v rozsahu práce týkající se služby (např. Při využití služby Instalace Softwaru nemůžete hlásit problém s nefunkčními komponenty).

Všeobecně záruka na práci zaniká po neodborném zásahu do servisované části.

Platba za službu

Po úspěšném dokončení služby je nutné za danou službu neprodleně řádně zaplatit. Platbu je možné uskutečnit hotově, dobírkou, přes PayPal, nebo bankovním převodem. Zařízení bude odesláno nebo uvolněno k vyzvednutí až po uskutečnění platby! V žádném případě není možné předání zařízení bez uskutečněné platby.

Platba za komponenty

U služeb Montáž PC a Upgrade počítače je nutné za vybrané komponenty zaplatit ještě před jejich objednáním. Nákup komponent a montáž počítače proběhne až po přijetí platby za tyto komponenty. Za provedení služby je možné zaplatit až po jejím řádném dokončení - viz. výše.


Přebírání zásilek

Pokud nám zařízení na opravu zasíláte přepravní službou, věnujte této odrážce zvýšenou pozornost. Přebíráme zásilky od veškerých zásilkových služeb, které na naši adresu doručují, ale pouze od odesílatelů z České republiky. Každá zásilka musí mít jako odesílatele uvedené skutečné jméno fyzické osoby, která si službu objednala a která je tudíž zapsána v registračním formuláři zakázky k této službě. Výše pojištění zásilky musí odpovídat skutečné hodnotě zařízení.

Při nedodržení výše uvedených kritérií si vyhrazujeme právo zásilku nepřebírat a to bez jakékoli finanční náhrady za přepravní službu.

Poškozené zařízení vlivem přepravy

Pokud se zařízení na cestě k nám poškodí vlivem přepravy, nejdříve Vás o této skutečnosti budeme informovat. Jestliže bylo zařízení precizně zabalené a přesto došlo k jeho poškození, budeme tento problém řešit s přepravní společností sepsáním protokolu o škodě. Jestliže bylo zařízení poškozeno vlivem špatného zabalení, potom bude zařízení odesláno zpět odesílateli (po obdržení platby za poštovné) bez jakékoliv náhrady škody přepravní společností.


Odpovědnost za škody způsobené přepravou

SLOŽÍME.cz nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené přepravou na cestě do servisu a také za stav zařízení při jeho přebírání.

Odpovědnost za zařízení

SLOŽÍME.cz nese plnou odpovědnost za škody způsobené vlivem špatného servisního zákroku vedoucího k poškození zařízení. Tyto škody musí být finančně nahrazeny.


Potvrzovací email

SLOŽÍME.cz je povinno vyřídit zakázku, která příjde kurýrní službou až ve chvíli, kdy je tato zásilka úspěšně zaevidována v registračním systému objednávek. 

SLOŽÍME.cz v žádném případě není povinno vyřizovat službu ani nahrazovat cenu dopravy v případě, kdy zákazník odešle zařízení bez úspěšného zaevidování objednávky do systémy (např. když zákazníkovi nepříjde ptovrzovací email).


Poškozené zařízení vlivem přepravy na cestě k vám

Pokud dojde k poškození zařízení na cestě k Vám, neprodleně nás o této skutečnosti informujte na email info@slozime.cz 

Všechny námi posílané zásilky jsou precizně zabalené a správně pojištěné, takže se nemusíte bát, že by přepravní společnost vyplacení škody neuznala.

Každé zařízení však nejlépe při převzetí s kurýrem zkontrolujte. Zkontrolujte, zda krabice nevypadá zdeformovaně a nejlépe i stav samotného zařízení. V případě problému hned s kurýrem sepište protokol o škodě.

Přebírání zařízení v servise

Přebírání zařízení po uložení v servise, nebo jeho předávání na opravu v servise je možné pouze po předchozí rezervaci termínu pomocí administrace "Sledování objednávek", nebo telefonické domluvě na čísle 737877241. V jiném, než v rezervovaném čase objednávky nebudou příjímány.


Platba v servise

Při přebírání zařízení v servise a platbě za provedené služby je možné platit pouze hotově a to v přesně uvedené částce.


Doba vyřízení

Servis SLOŽÍME.cz si garantuje celkovou lhůtu na vyřízení Vašeho požadavku 5 pracovních dní od převzetí zařízení. Ve většině případů však k vyřízení dojde do 1 - 3 pracovních dní.

Garance služby expresní vyřízení

Doplňková služba "Expresní vyřízení" garantuje vyřízení do 24 hodin od převzetí zařízení do opravy. V případě, že servis není schopen splnit Váš požadavek do 24 po jeho přijetí, je zákazníkovi nabídnut 100% sleva této služby. Služby s doplňkovou službou expresní vyřízení jsou vyřizovány přednostně.

V případě, že je servis vytížen, si vyhrazujeme právo službu s doplňkovou službou expresní vyřízení odmítnout.

Software

Veškery software dodávaný s počítačem je plně legální a s licencí.

Schůzka

Ke schůzce ohledně montáže nebo upgradu počítače dojde v některé z hranických kaváren. Schůzka v žádném případě neprobíhá v sídle SLOŽÍME.cz.


Sídlo

Sídlo SLOŽÍME.cz je pouze bytový prostor, ve kterém probíhá vyřizování objednávek. Nejedná se o konzultační prostory. K těmto účelům jsou využívány kavárny.


Skryté vady

Za skryté vady na zařízení při převzetí, o kterých jsme předem nebyli informování SLOŽÍME.cz neručí a to v plném rozsahu.

Hodnocení

Oprávněn k hodnocení našich služeb je kdokoliv, kdo využil naše služby a tím pádem získal jednotné sledovací číslo zakázky.

SLOŽÍME.cz není v žádném případě žádným způsobem oprávněno k zasahování do těchto hodnocení.

Porušení podmínek

Při porušení jakékoliv výše uvedené podmínky je SLOŽÍME.cz oprávněno ukončit proces servisní práce a to bez jakékoliv finanční náhrady (včetně ceny dopravy).