Podmínky vyřízení
Všeobecné podmínky využití služeb SLOŽÍME.cz v bodech
Objednávka
Na komponenty zakoupené v rámci služby Montáž PC nebo Upgrade počítače se vztahuje standardní zákonná záruka 24 měsíců. Na služby SLOŽÍME.cz - Montáž PC, Upgrade počítače - poskytujeme stejnou dvouletou záruku. Na ostatní služby je poskytována třicetidenní záruka spokojenosti, která pokrývá kvalitu odvedené práce. V případě, že najdete jakýkoliv nedostatek nás neprodleně kontaktujte na emailu info@slozime.cz.
Záruka práce se nevztahuje na uživatelem způsobené problémy (například zrychlení počítače - uživatel si systém sám znovu zanese, montáž PC - uživatel počítač rozmontuje a nepodaří se mu jej složit, atd...). Záruka se vztahuje jen v rozsahu práce týkající se služby (např. Při využití služby Instalace Softwaru nemůžete hlásit problém s nefunkčními komponenty).
Všeobecně záruka na práci zaniká po neodborném zásahu do servisované části.
Platba za službu
Po úspěšném dokončení služby je nutné za danou službu neprodleně řádně zaplatit. Platbu je možné uskutečnit hotově, dobírkou, přes PayPal, nebo bankovním převodem. Zařízení bude odesláno nebo uvolněno k vyzvednutí až po uskutečnění platby! V žádném případě není možné předání zařízení bez uskutečněné platby.
Platba za komponenty
Přebírání zásilek
Při nedodržení výše uvedených kritérií si vyhrazujeme právo zásilku nepřebírat a to bez jakékoli finanční náhrady za přepravní službu.
Poškozené zařízení vlivem přepravy
Odpovědnost za škody způsobené přepravou
SLOŽÍME.cz nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené přepravou na cestě do servisu a také za stav zařízení při jeho přebírání.
Odpovědnost za zařízení
Potvrzovací email
SLOŽÍME.cz je povinno vyřídit zakázku, která příjde kurýrní službou až ve chvíli, kdy je tato zásilka úspěšně zaevidována v registračním systému objednávek.
SLOŽÍME.cz v žádném případě není povinno vyřizovat službu ani nahrazovat cenu dopravy v případě, kdy zákazník odešle zařízení bez úspěšného zaevidování objednávky do systémy (např. když zákazníkovi nepříjde ptovrzovací email).
Poškozené zařízení vlivem přepravy na cestě k vám
Všechny námi posílané zásilky jsou precizně zabalené a správně pojištěné, takže se nemusíte bát, že by přepravní společnost vyplacení škody neuznala.
Každé zařízení však nejlépe při převzetí s kurýrem zkontrolujte. Zkontrolujte, zda krabice nevypadá zdeformovaně a nejlépe i stav samotného zařízení. V případě problému hned s kurýrem sepište protokol o škodě.
Přebírání zařízení v servise
Platba v servise
Doba vyřízení
Servis SLOŽÍME.cz si garantuje celkovou lhůtu na vyřízení Vašeho požadavku 5 pracovních dní od převzetí zařízení. Ve většině případů však k vyřízení dojde do 1 - 3 pracovních dní.
Garance služby expresní vyřízení
Doplňková služba "Expresní vyřízení" garantuje vyřízení do 24 hodin od převzetí zařízení do opravy. V případě, že servis není schopen splnit Váš požadavek do 24 po jeho přijetí, je zákazníkovi nabídnut 100% sleva této služby. Služby s doplňkovou službou expresní vyřízení jsou vyřizovány přednostně.
V případě, že je servis vytížen, si vyhrazujeme právo službu s doplňkovou službou expresní vyřízení odmítnout.
Software
Veškery software dodávaný s počítačem je plně legální a s licencí.
Schůzka
Sídlo
Skryté vady
Za skryté vady na zařízení při převzetí, o kterých jsme předem nebyli informování SLOŽÍME.cz neručí a to v plném rozsahu.
Hodnocení
SLOŽÍME.cz není v žádném případě žádným způsobem oprávněno k zasahování do těchto hodnocení.
Porušení podmínek
Při porušení jakékoliv výše uvedené podmínky je SLOŽÍME.cz oprávněno ukončit proces servisní práce a to bez jakékoliv finanční náhrady (včetně ceny dopravy).